Stargard, dn. 04.01.2022r.
OBWIESZCZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu
"Projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną
i paliwa gazowe dla Gminy Stargard na lata 2021-2036"
Na podstawie art. 19 ust. 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021,poz. 716 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu „Projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Stargard na lata 2021-2036” na okres 21 dni.
Projekt założeń wykłada się do publicznego wglądu w dniach od 05.01.2022r. do 25.01.2022r. Z projektem dokumentu można zapoznać się w Urzędzie Gminy Stargard, ul. Rynek Staromiejski 5 (pok. nr 302) w godz. od 7:30 do 15:30, poprzez stronę internetową pod adresem: www.gmina.stargard.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej https://bip.gmina.stargard.pl.
Zgodnie z art. 19 ust. 7 w/w ustawy, osoby i jednostki organizacyjne zainteresowane zaopatrzeniem w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe na obszarze Gminy Stargard mają prawo składać wnioski, zastrzeżenia i uwagi do projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Stargard na lata 2021-2036. Wnioski należy składać w formie pisemnej do Urzędu Gminy Stargard, ul. Rynek Staromiejski 5 (sekretariat) w godz. od 7:30 do 15:30 lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej: na adres: sekretariat@gmina.stargard.pl, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym, a także ustnie do protokołu. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku.
Wnioski należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.01.2022r.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Stargard. Uwagi lub wnioski złożone po upływie terminu pozostawione zostaną bez rozpatrzenia.
Wójt Gminy Stargard
Jerzy Makowski