Stargard, 11.12.2023 r.
Znak: GKI.271.249.2023.GCh
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Gmina Stargard z siedzibą ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard informuje, że ma zamiar przystąpić do zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000 zł netto, którego przedmiotem jest:
Wykonanie prac polegających na utrzymaniu zieleni w nieruchomościach stanowiących własność gminy Stargard w roku 2024.
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Zarządzenie Wójta Gminy Stargard Nr 6/21 z dnia 08.01.2021 r w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość jest mniejsza niż 130 000 złotych dostępne na stronie www.bip.gmina.stargard.pl.
2. Zamkniętą kopertę z ofertą w postępowaniu należy złożyć w wersji papierowej, do dnia 18.12.2023 r. do godz. 14:00, w sekretariacie Urzędu Gminy, pokój 215, Rynek Staromiejski 5, w Stargardzie.
W Skład oferty muszą wejść n.w. dokumenty i oświadczenia:
1) dokument rejestrowy,
2) pełnomocnictwo do złożenia oferty, jeśli ofertę podpisywać będzie osoba nieupoważniona w dokumencie rejestrowym,
3) oświadczenie (załącznik nr 4),
4) polisa O.C. prowadzonej działalności, na kwotę minimum 100 000,00 zł,
5) referencję, wystawioną nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat dot. prawidłowego wykonania usług będących przedmiotem zamówienia*,
* Zwolniony z dostarczenia dokumentu jest Wykonawca jeżeli wykonywał w okresie ostatnich 3 lat usługę będącą przedmiotem zamówienia na rzecz Zamawiającego Gminy Stargard.
6) oświadczenie w sprawie sprzętu (załącznik nr 5),
7) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
8) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3. Oferty składać mogą podmioty które w ramach prowadzonej działalności prowadzą usługi będące przedmiotem zamówienia. Prace muszą wykonywać sprzętem zarejestrowanym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sprawnym technicznie, odpowiednio oznakowanym i oświetlonym, przez personel (osoby) posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje, odpowiednio przeszkolone w zakresie przepisów BHP.
4. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się na stronie www.bip.gmina.stargard.pl
5.Informacja z otwarcia ofert zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie www.bip.gmina.stargard.pl w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania.
6. Pytania i wnioski w postępowaniu proszę kierować na poniższy adres elektroniczny: przetargi@gmina.stargard.pl.
7. Odpowiedzi na złożone pytania- wnioski Zamawiający zamieszcza w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Stargard bip.gmina.stargard.pl, w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania.