Stargard 30.01.2024 r.
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Gmina Stargard z siedzibą ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard informuje, że ma zamiar przystąpić do zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000 zł, którego przedmiotem jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie programu funkcjonalno-użytkowego dot. Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK).
2. Podpisany (dopuszcza się podpis elektroniczny) formularz ofertowy podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentacji wraz z dokumentami o których mowa w ust. 4 należy przesłać na adres przetargi@gmina.stargard.pl, do dnia 05.02.2024 r. do godz. 10:00.
3. Oferty składać mogą podmioty które w ramach prowadzonej działalności prowadzą usługi będące przedmiotem zamówienia. Usługę muszą wykonywać, personel (osoby) posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje.
4. Dokumenty jakie ma złożyć Wykonawca wraz z formularzem ofertowym (należy wypełnić wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia).
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej*,
2) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą związaną z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 100 000 zł (ważnej na dzień składania ofert), wraz z dowodem opłacenia składki.
3) Referencje lub inne dokumenty poświadczające, że Wykonawca posiada doświadczenie przy wykonywaniu co najmniej 3 usług sporządzenia dokumentacji projektowo- kosztorysowej lub Programu Funkcjonalno- Użytkowego budowy lub przebudowy Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) o wartości usługi nie mniejszej niż 30 000 zł brutto.
4) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności*.
5) Zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności*.
* Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
- który zalega z opłacaniem podatków, chyba że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- który zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne chyba, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd,
(Zamawiający w przypadku niekompletności oferty w zakresie dokumentów wymienionych od pkt 1 do 5 może raz wezwać Wykonawcę do ich uzupełnienia).
5. Wykonawca który uzyska zamówienie, podpisze umowę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do ogłoszenia.
6. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do ogłoszenia. Kryterium oceny ofert: zamówienie uzyska podmiot który zaproponuje najniższą cenę brutto wykonania usługi. Waga kryterium- cena- 100 %.
7. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych, których wartość jest mniejsza niż 130 000 złotych dostępny na stronie w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Stargard bip.gmina.stargard.pl.
8. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się na stronie www.bip.gmina.stargard.pl.
9. Informacja ws RODO stanowi załącznik nr 4 do ogłoszenia
10. Pytania i wnioski w postępowaniu proszę kierować na poniższy adres elektroniczny: przetargi@gmina.stargard.pl.
W pytaniach proszę powoływać się na sygnaturę: Znak sprawy: GKI.271.13.2024.G.Ch.
11. Odpowiedzi na złożone pytania- wnioski Zamawiający zamieszcza w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Stargard bip.gmina.stargard.pl, w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania.
Wójt Gminy Stargard